Huisregels
Omdat communicatie essentieel is om elke behandeling zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben we volgende huisregels:
- Elke behandeling begint met een kennismakingsgesprek en wordt een intakeformulier ingevuld; eens afgerond, starten we de behandeling.
De praktijk is niet verantwoordelijk voor schade en/of letsel als gevolg van het verzwijgen van medische informatie. - Hygiëne staat in onze praktijk hoog aangeschreven. U dient hier eveneens zorg voor te dragen.
- Elke behandeling dient na afloop contant, en zoveel mogelijk gepast of met een bank-app of Payconic, te worden afgerekend.
- Wanneer u een afspraak wil annuleren, gelieve dit minimaal 24 uur van tevoren te doen.
Bij annuleringen op een later tijdstip wordt de afgesproken behandeling volledig in rekening gebracht. - Gelieve mobiele telefoons stil te zetten om de behandeling zo ongestoord mogelijk te laten verlopen.
- Draag makkelijke kleding, niemand wil ‘strak in het pak’ op de ontspanningstafel liggen
- Al onze behandelingen zijn incl. 21% btw
Info op de wet der privacy (wet van 21 mei 2018):
uw intake-formulier wordt bij ons uitsluitend op papier gezet
de info zal bijgevolg enkel gebruikt worden mbt uw behandeling en wordt met respect voor uw privacy bewaard.