Huisregels

Omdat communicatie essentieel is om elke behandeling zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben we volgende huisregels:

  1. Elke behandeling begint met een kennismakingsgesprek en wordt een intakeformulier ingevuld; eens afgerond, starten we de behandeling.
    De praktijk is niet verantwoordelijk voor schade en/of letsel als gevolg van het verzwijgen van medische informatie.
  2. Hygiëne staat in onze praktijk hoog aangeschreven. U dient hier eveneens zorg voor te dragen.
  3. Elke behandeling dient na afloop contant, en zoveel mogelijk gepast of met een bank-app of Payconic, te worden afgerekend.
  4. Wanneer u een afspraak wil annuleren, gelieve dit minimaal 24 uur van tevoren te doen.
    Bij annuleringen op een later tijdstip wordt de afgesproken behandeling volledig in rekening gebracht.
  5. Gelieve mobiele telefoons stil te zetten om de behandeling zo ongestoord mogelijk te laten verlopen.
  6. Draag makkelijke kleding, niemand wil ‘strak in het pak’ op de ontspanningstafel liggen
  7. Al onze behandelingen zijn incl. 21% btw

 

Info op de wet der privacy (wet van 21 mei 2018):
uw intake-formulier wordt bij ons uitsluitend op papier gezet
de info zal bijgevolg enkel gebruikt worden mbt uw behandeling en wordt met respect voor uw privacy bewaard.